Dieta obfita w ryby i owoce morza zapobiega brakom DHA (jeden z kwasów omega-3) i pomaga uchronić się przed depresją. Pokazują na to badania zrobione w Japonii, dzięki którym wiemy, że ludzie cierpiący na zaburzenia emocjonalne mają za maly poziom DHA.

Ci, którzy regularnie jedzą ryby, są rzadziej narażeni na rozwój miażdżycy, atak serca i udar mózgu, aniżeli ludzie, którzy posiłków rybnych nie lubią. To zaradcze działanie kwasów omega-3 udowodniło włoskie badanie GISSI Prevenzione. Wszelkich informacji na ten temat możesz uzyskać w Sklepie Medyczno Zielarskim Qintesencja Rzeszów.

Aby dostarczyć sobie wystarczającą ilość kwasów omega-3, musimy sięgać po dania z ryb przynajmniej 2 razy w tygodniu. Niestety, pomimo że w zwyczajowej kuchni ryby zajmują ważne miejsce, jadamy ich dwa razy mniej niż inni europejczycy. Czas to zmienić. Możesz zrobić sobie wspaniały prezent i kupić kwas Omega-3 w Zielarni Qintesencja Kraków.

Spożywanie ryb przez przyszłe mamy ma dobry wpływ na rozwój płodu i dalsze życie dziecka. Informację oraz kwas omega-3 uzyskasz w Sklepie Medyczno Zielarskim Calivita Wadowice. W brytyjskich badaniach udowodniono, że 3 latki, których mamy w okresie ciąży jadły zbyt mało ryb, więcej miały trudności z komunikowaniem się z rówieśnikami, a dzieci w wieku 7-8 lat źle się uczyły. Gdy zbadano wskaźnik inteligencji maluchów, okazało się, że IQ był najwyższy w grupie tych dzieci, których matki w czasie ciąży dbały o odpowiednią ilość ryb w diecie.

Sorry, comments for this entry are closed at this time.